Графік навчально процесу

Засідання студентського наукового гуртка на тему «Підготовка документів особового складу. Написання резюме, CV, автобіографії англійською мовою»

16 квітня 2024 року проведено засідання студентського наукового гуртка «Фінансово-обліковий простір» на тему «Підготовка документів особового складу. Написання резюме, CV, автобіографії англійською мовою. Підготовка до співбесіди та проходження інтерв’ю англійською мовою професійного спрямування студентів економічних спеціальностей».

 

На початку засідання керівник наукового гуртка, к.е.н., доцент Еріка ЮГАС наголосила на актуальності обраної теми лекції.

 

Мирослава БАБИНЕЦЬ к.пед.н., доцент кафедри фінансів, обліку та оподаткування ознайомила членів гуртка з напрацюваннями студентів попередніх років, під час вивчення дисципліни «Ділова іноземна (англійська) мова». Лекторка детально зупинилася на дослідженні мовного портфоліо, його формуванні і важливості при пошуку роботи.

 

Портфоліо складається з різних видів анкет, типів резюме: хронологічного, цільового функціонального та комбінованого, протоколів наради, зустрічей, ділових переговорів, контракту на роботу, реклами закладу чи установи, оголошення про роботу та ділових листів. Разом зі студентами розглянули порядок оформлення і написання ділових листів: листа-запита, супровідного листа та листа подяки. Були обговорені етапи пошуку роботи і підготовки документів особового складу та проходження співбесіди: можливі запитання та відповіді.

 

1

 

Наприкінці заходу, який був змістовним та конструктивним, де були залучені всі студенти до обговорення важливості вивчення англійської мови в сучасних реаліях, зробили висновок, що мовне портфоліо та підготовка до інтерв’ю - важлива складова на заключному етапі вивчення іноземної мови в інституті і в подальшому використанні англійської мови для роботи та навчання.

Практичний семінар «Бізнес в умовах воєнного стану»

12 квітня 2024 року професор кафедри фінансів, обліку та оподаткування, засновниця та власниця садового центу «Natuflora», який розташований в с.Минай Ужгородського району Наталія ЦЕНКЛЕР провела практичний семінар на тему: «Бізнес в умовах воєнного стану».

 

Садовий центр «Natuflora» працює на ринку вже 30 років і пропонує гуртову та роздрібну торгівлю квітами й рослинами, а також іншою продукцією для потреб у флористиці, ландшафтному дизайні, благоустрої прибудинкової території, для прикрашення весільних залів чи автомобілів. В умовах воєнного стану підтримка економіки має вирішальне значення для життєздатності країни. Бізнес під час війни має вижити, щоб задовольняти потреби людей і робити внесок у загальну економіку держави. Підприємствам важливо адаптуватися до обставин, що змінюються, і знаходити способи продовжувати роботу, а також пам’ятати про вплив війни на їхніх працівників, клієнтів і громаду. Головне - залишатися гнучким, інноваційним і зосередженим на стійкості та підтримці тих, хто постраждав від конфлікту.

 

Студенти були ознайомлені з усіма аспектами садового центру, щоб мати глибше розуміння всіх можливостей і викликів, пов’язаних з цим проектом: історією заснування, бізнес-проектами та стратегічним баченням розвитку садового центру.

 

Особливу увагу приділили питанню як український бізнес виживає під час війни.  Втрата ринків збуту, дорогі кредити, мобілізація працівників, дефіцит енергоресурсів - найбільші проблеми для українського бізнесу під час війни.

 

Обговорили широке коло проблем бізнесу, який продовжує працювати в умовах війни.

 

Для того, щоб зробити смінар максимально практичним, він був проведений у форматі «питання-відповідь».

 

1

 

Актуальним питанням сьогодення стало відкриття 7 квітня 2024 року ландшафтного парку «Paradise» в селі Тийглаш Ужгородського району. З початком війни та горем яке вона принесла, засновникам садового центру Natuflora» та групі ентузіастів хотілося створити куточок раю, казку де голландський колорит прикрасить українську землю, заспокоїть та зачарує українську душу!

 

Так родилася ідея створення Долини тюльпанів на Закарпатті. 

 

2

 

Велика подяка всім учасникам семінару за цікавий, високоякісний, продуктивний, насичений захід, вдале поєднання науково-теоретичної і практичної частини семінару.

Global Money Week 2024 (Всесвітній тиждень грошей)

З 18 по 24 березня 2024 року одночасно як у світі, так і в Україні проводиться щорічна міжнародна освітня кампанія Global Money Week (Всесвітній тиждень грошей).

 

З цієї нагоди 19.03.2024 року на кафедрі фінансів, обліку та оподаткування, в рамках роботи студентського наукового гуртка Фінансово-обліковий простір» пройшов захід на тему «Захистіть свої гроші, убезпечте своє майбутнє» - офіційна тема Global Money Week 2024. Вона фокусується на безпечному управлінні грошима та підкреслює важливість відповідального та інформованого ставлення до особистих фінансів, усвідомлення потенційних фінансових ризиків та вміння захищати свої гроші.

 

Розпочався захід з фінансової вікторини, яка дала можливість перевірити рівень володіння основами фінансової грамотності. Надалі студенти представили свої дослідження в колективній доповіді де розглянули складові банкнот та елементи їх захисту, обсяги безготівкових розрахунків в період повномасштабної війни, як розширюється платіжна інфраструктура і зростає емісія грошей. Особливу зацікавленість студенти проявили до правил безпечних фінансових операцій онлайн та способів захисту своїх персональних даних в мережі Internet.

 

Модераторами заходу стали: керівник наукового гуртка к.е.н., доцент кафедри фінансів, обліку та оподаткування Еріка ЮГАС та д.е.н. професор, завідувач кафедри фінансів, обліку та оподаткування Радміла ПІДЛИПНА.

 

1

 

2

Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Трансформація обліку та звітності в умовах соціально-економічних викликів»

27 березня 2024 року науково-педагогічні працівники кафедри фінансів, обліку та оподаткування взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Трансформація обліку та звітності в умовах соціально-економічних викликів», яка відбулася на базі Факультету фінансів та обліку, кафедри обліку та оподаткування Державного торговельно-економічного університету, м. Київ, Україна.

 

Мета конференції полягала в науковій апробації результатів теоретичних і прикладних досліджень, які стосуються узагальнення актуальних питань трансформації обліку та звітності в умовах соціально-економічних викликів сьогодення в Україні та світі.

 

Тематичними напрямами конференції стали: Міжнародний досвід та національна практика удосконалення обліку і звітності; Трансформація застосування міжнародних стандартів обліку і звітності; Соціальна відповідальність бізнесу та нефінансова звітність; Управлінський облік та управлінська звітність в контексті забезпечення економічної безпеки і сталого розвитку;. Діджиталізація та програмне забезпечення обліку, звітності та оподаткування. Особливу увагу доповідачі приділили обліку та звітності в контексті євроінтеграції України, цифровізації податкового адміністрування в системі бухгалтерського обліку та бухгалтерській професії: сучасні виклики.

 

Дякуємо колегам за актуальні доповіді та дискусію.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Цифрова економіка і сталий розвиток: новітні тенденції у фінансах, обліку, менеджменті та соціально-поведінкових науках»

26 березня 2024 року науково-педагогічні працівники кафедри фінансів, обліку та оподаткування взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції, «Цифрова економіка і сталий розвиток: новітні тенденції у фінансах, обліку, менеджменті та соціально-поведінкових науках» присвяченій «Дням Ракоці» в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ.

 

Мета заходу: обмін досвідом науковими дослідженнями щодо висвітлення питань, пов’язаних з новітніми тенденціями у сфері обліку, фінансів, економіки підприємств, менеджменту, маркетингу та загалом соціально-поведінкових наук у контексті реалізації стратегії цифровізації економіки в умовах Індустрії 4.0 із залученням до розробки рекомендацій відомих міжнародних експертів у міждисциплінарних областях.

 

Науково-педагогічні працівники прийняли участь в секційних засіданнях:

секція 1. Цифрова економіка та сталий розвиток на макро-, мезо- та мікрорівнях  (Радміла ПІДЛИПНА , Валерія СМОЧКО)

секція 2. Перспективи розвитку обліку, оподаткування, аналізу й аудиту в умовах цифровізації економіки (Марія ЛАЛАКУЛИЧ, Еріка ЮГАС, Марія СИМОЧКО)

секція 3. Цифрова трансформація у фінансах, банківській діяльності, страхуванні та фондовому ринку: інновації та сталий розвиток (Катерина ІНДУС)

 

Дякуємо колегам за актуальні доповіді та дискусію.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5